-
O‘zingiz xaqingizda maʼlumot bersangiz
Erkak
7 (70%) Ayol
3 (30%) -
Yoshingiz?
25-40
6 (60%) 40-59
4 (40%) 16-25
0 (0%) 60 yosh va undan katta
0 (0%) -
Turonbank faoliyatiga qanday baho berasiz?
A'lo
7 (70%) Yaxshi
3 (30%) Nisbatan yaxshi
0 (0%) Salbiy
0 (0%) -
Bankning nufuzi oshishi yoki tushishi ko‘proq kimning ish-faoliyatiga bog‘liq deb o‘ylaysiz?
Barcha bank xodimlariga
7 (70%) Mijozlari bilan bevosita ishlaydigan xodimlarga
2 (20%) Bank Boshqaruviga
1 (10%) Bank filiali boshqaruvchisisiga
0 (0%) Bilmadim
0 (0%) -
Mijozlar bank xodimlari tomonidan ko‘rsatilayotgan bank xizmatlaridan qanchalik mamnun deb o‘ylaysiz?
Mamnun
7 (70%) Qisman mamnun
3 (30%) Mamnun emas
0 (0%) Aytishim qiyin
0 (0%) -
Bankda hisobvaraqlarni ochish va yuritish, hisobvaraqlar bilan hisob-kitob qilish bo‘yicha ko‘rsatilayotgan xizmatlarning qaysi jixatlaridan ko‘proq mamnunsiz?
Bank tomonidan mijozlarga xizmat ko‘rsatish eng yangi texnologiyalar asosida yuqori darajada yo‘lga qo‘yilgan
4 (40%) Hisobraqam bo‘yicha bajariladigan barcha amaliyotlar o‘z vaqtida bajariladi
3 (30%) Belgilangan tartibga to‘la amal qilinadi, konun buzilishiga yo‘l qo‘yilmaydi
3 (30%) Bank xodimlari o‘z vazifalarini puxta, sidqidildan va xushmuomalalik bilan bajaradilar
0 (0%) Maslahat berish va muammolarni yechishda tezkor yordam ko‘rsatiladi
0 (0%) -
Ipoteka, isteʼmol, taʼlim va boshqa kreditlarning ajratilishi bo‘yicha bank ishidan mamnunmisiz?
Mamnunman
9 (90%) Qisman mamnunman
1 (10%) Mamnun emasman
0 (0%) Biror nima deyish qiyin
0 (0%) -
Mijozlar kreditlardan foydalanish bo‘yicha bank ishining qaysi jixatlaridan mamnun emaslar?
Kreditlarni olish bo‘yicha hujjatlarni tayyorlash va topshirishda ko‘p sansalorlik hamda boshqa byurokratik to‘siqlarga duch kelishadi
5 (50%) Boshqa...
4 (40%) Bank xodimlari kasb odob-ahlok etikasiga amal qilmaydilar
1 (10%) Kerakli yordam va maslahatlar berilmaydi
0 (0%) -
Yukori turuvchi tashkilotga bank faoliyati yuzasidan shikoyat yoki murojaat qilishning qaysi usullarini samarali deb hisoblaysiz?
Rasmiy veb-sayt yoki elektron pochtaga murojaat
5 (50%) Og‘zaki murojaat, shu jumladan ishonch telefoniga murojaat
3 (30%) Yozma murojaat
1 (10%) Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga elektron murojaat
1 (10%) -
Bankimiz faoliyatini va mijozlarga xizmat ko‘rsatishni yana-da yaxshilash bo‘yicha takliflaringiz?
Mening javobim
10 (100%) -
Turonbankda yana qanday xizmatlar yo‘lga qo‘yilishini istardingiz?
Mening javobim
10 (100%)
Ovoz berdi: 10
Joriy etilgan: 01.01.2024 y. 09:00
So‘rov yakuni: 01.01.2030 y. 09:00